مبل ال چگونه مبلی است؟

مبل های ال همانطور که نام آن ها پیداست به شکل حرف انگلیسی L  می باشند که این حرف به صورت دو خط می باشد که بر یک دیگر عمود شده اند، پس می توان گفت مبل های ال نیز به صورت دو نشیمن هستند که در نقطه اتصال برهم عمود گردیده اند. این نوع از مبل ها تفاوت هایی با سایر مبل ها دارند که یکی از این تفاوت ها این است که نمی توان دو ضلع مختلف مبل را از هم جدا نمود. جدا نمودن ساختار مبل سبب می شود تا دیگر چیزی به شکل L در مبل باقی نماند و حالت خود را از دست بدهد.عموما از این مبل ها برای محیط های کوچک استفاده می شود و فضای کمتری را اشغال می نمایند و زمانی که برای خرید مبل های مدل L  اقدام می کنید، موضوع مهمی که باید در مرکز توجه قرار دهید این است که آیا فضای کافی برای قرار دادن این مبل ها دارید. هدف از مطرح کردن موضوع فضای مناسب برای این  مبل ها، به  منظور داشتن اضلاع مناسب در محیط برای قرار دادن آن ها می باشد.

انواع پارچه های به کار رفته در مبل ال :

پارچه هایی که برای کاور مبل های راحتی  ال از آنها استفاده می شود عبارت هستند از مازراتی، مکس، بوگاتی، پورش و ملیتا. اما معمولاً برای کاورمبل های ال از پارچه‌های کریستال یا مخمل استفاده می‌کنند.

پارچه مبل ال را می‌توانید به صورت ساده یا طرحدار انتخاب کنید، اگر پارچه را ساده انتخاب می‌کنید سعی کنید از کوسن‌های طرح دار استفاده کنید تا رنگ در فضا شکسته شده و جلوه مبلمانتان بیشتر شود.

مبل های ال همانند سایر سرویس های مبل در سبک ها و طرح های متفاوت طراحی و ساخته می شوند و شما بر اساس نیاز خود , سلیقه خود و مطابق دکوراسیون منزلتان می توانید ایده ال ترین انتخاب را از آن خود کنید.

اما اگر می خواهید برای دیزاین اتاق پذیرایی خود یک مبل ال متفاوت داشته باشید به شما توصیه می کنیم از مبل ال کلاسیک بهره بگیرید.منبت کاری های صورت گرفته شده بر روی دسته ها و پایه های این سری از مبلمان این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد که از این سبک مبل برای دکوراسیون های کلاسیک و لوکس خود استفاده کنید.

نوع سلطنتی این مدل برای ادارات و مهمانی های رسمی استفاده می شود البته این مدل دسته ندارند تا افراد بیشتری در فضای کمتری قرار گیرند .

خرید مبل ال تخت خواب شو هم گزینه خوبی برای منازلی ست که فضای کمتری در اختیار دارند و با یک تیر دو نشان میزنند هم صاحب مبل و هم صاحب تخت خواب می شوند و درهزینه های خود صرفه جویی می کنند.
هنگام خرید مبل راحتی ال به رنگ موردعلاقه تان و سبک مورد علاقه تان و دکوراسیون خانه خود توجه کنید تا انتخاب راحت تری داشته باشید. این امر کاملا سلیقه ای است.

t13y
آگوست 19, 2020